becca8807

Alla inlägg under februari 2010

Av Rebecca - 6 februari 2010 12:03

             Idag har ja hämtat ut mitt paket från H&M :D dessa plagg har garderoben uppdaterats me nu! =) alltid lika kul o få hem nya kläder!

Bjöd in mig på lite middag hos mamma igår oxå, de va trevligt! =)

O så blev ja tvungen o köpa nya vinterskor, mina håller på o gå sönder o vem vet hur länge den här vintern tänker hålla i sig!? Så jag o Abbe åkte ut en sväng till skopunkten o de blev ganska lätt o välja skor för de fanns verkligen BARA ugs i olika färger, har nog aldrig gått så fort inne på skopunkten förut haha!


Men nu blir de till o dansa vals me dammsugaren o sen duscha lite! ska åka me Ankan en sväng till Rönninge där hon ska leverera mat! :) Sen blir de middag hos mig o sen vette fan va som händer ikväll :)


Tjingeling!

Av Rebecca - 5 februari 2010 12:19

Igår va de personal fest! Va riktigt trevligt, god mat o trevligt sällskap kan de bli bättre? =) Va skit kul o få träffa mina arbetskamrater igen, inte träffat dem på två veckor nu .. men ja kom på ett brilliant förslag till Pontus så ja kanske kan få slippa stålhammra restaurangen får se hur de blir me de :D

kanske kommer upp lite bilder sen, hade ingen kamera med mig men ska försöka få tag i bilderna från Ranas kamera :)


Nu e älsklingen uppe i Åre oxå, känns skit tomt här hemma! o ja hoppas att han kommer levande hem därifrån oxå han kan vara ganska dum dristig av sig!

Av Rebecca - 1 februari 2010 20:55

Nu har den efterlängtade datan äntligen kommit! :D Äntligen har jag data hemma även fast Edwin jobbar =) o så får ja äntligen spela lite spel när ja har tråkigt :P


Idag blev de en liten tripp förbi stan på vägen hem från jobbet =) köpte mig ett par mjukisar, ett linne och så blev de en hårspray oxå .. klarar mig fan inte utan en hårspray! de e nog de mest viktiga i badrums skåpet för mig! =)


Men nu e ja trött som in i helvete, hade jätte svårt o somna igår, då sa min bejb -Här lägg dig på min arm så somnar du .. så ja kröp närmare o vips så sov ja! han hade helt rätt min älskling :)


men nu börjar de vankas mot sängen tror ja, Go natt! <3



Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards