becca8807

Alla inlägg under mars 2010

Av Rebecca - 18 mars 2010 18:42

Blää va trött ja e idag! Har varit en riktigt tuff dag på jobbet .. som varje torsdag känns de som. Imorgon ska jag jobba oxå, tycker riktigt synd om mig själv :P hade ju verkligen sett fram emot en välförtjänt sovmorgon .. Men sova får man ju göra i graven, så what the hell e bara o jobba på!

Nu e iaf handledar kusen betald så snart får jag börja övningsköra :D

Av Rebecca - 17 mars 2010 22:00

Idag har de varit en lååång dag!

Min bejb kom o hämtade mig från jobbet idag så åkte vi raka vägen bort till on off o köpte en digitalkamera till mig TACK baby Love U <3 

Sen fick min pojk nå infall o tyckte vi skulle åka upp till Ikea .. Så nu e ja lycklig! En tur till Ikea e aldrig fel =) blev lite smått o gott som de alltid blir, Men jag har ju iaf fått min gröna matta till vardags rummet, skit snyggt blev de! har fått nå riktig dille på just grönt! Måste ha vart efter ja såg den dära SKIT snygga gröna mattan på Mio som kostar 3000:- Alldeles för dyrt tycker ja så fick bli en billigare grön sak! :P

O så hade ju jag turen o äntligen hittat en fin tvättkorg.. har letat som en tok efter en tvättkorg som inte är en ful plast korg men de verkar vara väldigt sällsynta .. TACK ikea för att ni finns! Vart skulle alla shopping tokiga kärringar annars ta vägen haha :D


Nu blir de till att hoppa in i duschen o sen krypa ner i en nybäddad säng! Love It =)


Av Rebecca - 16 mars 2010 16:05

Idag har jag jobbat i cafét hela dagen så jag började kl 8 imorse o fick skjuts av  Edwin till jobbet, vilket betyder att ja fick sovmorgon imorse.. behövde inte gå upp förän halv 7! Men de e fan jobbigt att få sova längre än vad man är van vid, man blir så himla mkt tröttare eftersom man e så van vid att gå upp 05.15. 

Fick kämpa me att hålla upp ögonen imorse på jobbet! o inte nog me de, så hade vakten spärrat mitt kort igår när ja hade glömt de hemma, så kom inte ens in imorse till en början, men de löste sig till slut!


Nu e de iallafall dax o börja me maten, blir färsbiffar & ris idag =)

O sen ska vi åka över o gratta Edwins "styvpappa" som fyller år!

Grattis till Hans 52år Idag :)



Av Rebecca - 14 mars 2010 20:24

Ja det blev ju en  lyckad kväll igår iallafall! Middag uppe vid globen med öl o vin :) o så fick vi ju se nanne grönvall son uppträdde där i köpcentrumet oxå haha!

Va verkligen hur kul som helst o se melodifestivalen live,en helt annan känsla än o se på tv :) ångrar inte att vi inte gick trots allt, Va ju synd att de inte va en av de BRA låtarna som gick vidare, jag röstade på Timotej .. Dom skulle vi ha skickat till Oslo!

En flummis bild på väg upp till globen, den bjuder ja på :P

  Nanne Grönvall   

    

      Jag o min bejb i väntan på att de skulle börja nångång! :P


  Mer bild än så här blev de inte från melodifestivalen iår :P kanske får mera bilder nästa år! :P

Då ska vi försöka få tag i biljetter längre fram mot scen :)


Tjingeling!

 


Av Rebecca - 13 mars 2010 12:36

Ikväll bär de av till globen för att se melodifestivalen! =)

biljetterna blev ju inte sålda så då går vi själva istället o har de lite mysigt ikväll .. Just nu e vi hos farmor o ska ta en liten fika hon har preciis bakat en cheeskake o bjuda på mumms! :D

Av Rebecca - 11 mars 2010 20:21

 

Idag har Egon O Edwin namnsdag o de har jag fått höra ska ni tro :P blivit påminnd om de i säkert en månad haha


Vet inte om du läser de här älskling.. Men om du gör! ..

Så vill ja bara tala om hur jävla mycket du betyder för mig, du finns alltid där vid min sida o känner att jag kan prata me dig om precis allt mellan himmel o jord!  och du får mig alltid o le hur jävla pissigt humör jag än är på!

Jag älskar dig baby! :)


Hittills har de gått 2år o 9 månader <3

Av Rebecca - 10 mars 2010 18:56

blää va trött ja e idag, känndes verkligen riktigt jobbigt o gå upp imorse o den tröttheten sitter nog fortfarande i tror ja känns som om ögonlocken ska trilla igen :P

Va riktigt mycket på jobbet idag!

Nu har jag iaf varit duktig o målat en till lucka, en strykning kvar på den så e de oxå klar :D känns som att ja äntligen börjar se slutet av mitt garderobsdörr projektet så nu e frågan, vad kommer bli nästa projekt här hemma? :P

kanske ska ta en tur till målarboden någon dag o köpa lite svart pensionärs tejp o göra klart alla skåp i köket? :P

Har ju ett påbörjat projekt där me, men de e inte speciellt synligt för de som inte rotar i skåpen så de e ingen panik :)

Av Rebecca - 9 mars 2010 19:07

Hmm, just nu ser de ut som om att de blir globen på lördag biljetterna blev inte sålda på tradera .. vi kanske tog för mkt i res pris? MEN man vill ju ha lika mkt pengar tillbaka som man betalade för dem annars kan man ju lika gärna gå själv! Men skulle ju inte klaga om dom blev sålda känns som om ja behöver pengarna bättre just nu ..


För idag har ja bokat in handledar kursen som vi ska gå på den 27:e Perfekt! tänkte jag då har ju lönen hunnit komma så ja har råd o betala den oxå men sån tur hade ja inte, den skulle ju betalas en vecka innan :O så nu blir de till o försöka skrammla ihopp lite pengar till den kursen om de ska bli nå körkort!

E ju sinnesjukt va dom hittar på för grejer hit o dit för att tjäna pengar, blev lite mkt mer o betala än va ja räknat me innan man ens får börja köra ju :S

Bara att Edwin ska bli godkännd som handledare kostar 170 spänn!


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards