becca8807

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Rebecca - 1 april 2010 17:22

Ibland vet man mer än vad man vill veta, men ändå vill veta mer!

Försöker komma ihåg alla härliga minnen ja haft me linkan!, men

Kommer ihåg hur vi diskuterade inte allt för längesen om hur vi träffades första gången.

De va när Sabina tränade ju jutsi (tror de va typ 03-04 nångång), jag tränade karate då o tyckte de verkade spännande o följa me o kolla vad ju jutsi va för något!

O väl där så blev ja presenterad för linkan .. sen va ja helt fast, gjorde mig fin o följde me flera ggr bara för att få spana! Sen efter några ggr o vi lärde känna varandra lite så blev de vi =) O minns att vi umgick jämt! de va alltid, Linkan, jag, lengman o så antingen Sabina lr ankan med! Vi hade så himla kul tillsammans! Det blev mkt tv-spel Tekken va ett spel va jämt satt o spelade, jag förlorade jämt men va alltid lika kul ändå :)


Men sen tog de slut o vi umgicks inte på ett bra tag! Förän några år senare när vi helt plötsligt jobbade på samma ställe! Du på Dynamate o jag på Amica vilket betydde att vi sågs ganska ofta! har blivit mkt fika o pratstunder genom åren! Kommer verkligen att sakna dem!


Jag ska bära alla minnen varmt om hjärtat! Älskar dig min vän! Vila i frid så syns vi igen nångång <3

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards