becca8807

Alla inlägg under maj 2010

Av Rebecca - 14 maj 2010 11:22

Här har ni några enkla budord att följa! Inte så svårt igentligen om man har lite vett bakom pannbenet! ;)

1. Om någon säger något till dig, så skall du inte svara: Jag slår ihjäl dig!

2. Får du inte din vilja i genom så skall du inte bränna bilar, skolor, containrar samt annat brännbart material.

3. Säger polisen att du skall flytta på dig, så flyttar du dig, utan en massa tjafs.

4. Du skall inte ...kasta sten på brandbilar, ambulanser samt polis.

5. Du skall inte lära din lillebror att stjäla.

6. Bara för att en tjej är blond och har stora bröst, så betyder inte det att hon är en hora.

7. Är bilen, mopeden, cykeln eller annat valfritt fortskaffningsmedel inte ditt så får du alltså inte ta den, även om den är olåst.

8. Man kan alltså äta griskött utan att vara äcklig eller smutsig.

9. Skatt och moms är alltså något man betalar, även om man "bara" har en kiosk, pizzeria, gatukök eller frisersalong.

10. Mobiltelefoner är något man köper för egna pengar och inte något man rånar tonåringar på.

Easy! right? =)



Av Rebecca - 13 maj 2010 18:35

 


Igår blev de lite utgång, en tripp ner till the strip! Tack Emma för en trevlig kväll :)

Men idag blev de en liten tripp ner till byn för en fika me Robin, Ankan o Josse, Va ju hur mysigt som helst o sitta på en uteservering under taket, me en kaffe i handen o höra regnet smattra o snacka massa skit! =)

Fika lite oftare röstar jag för!

Av Rebecca - 11 maj 2010 06:25

Är man singel kan man leva sitt liv precis hur man vill o köra sitt eget race!

Men när man lever tillsammans me någon måste man visa lite kärlek o respekt! De e ju grunden! Men om inte grunden längre exixterar, va fan ska man bygga vidare på då?? Tell me that!? 

Jag kanske e för krävande? Jag kräver lite kärlek, lite kramar o närhet ibland för att må bra.

Skulle vilja skriva av mig så mkt mer, men finns ingen tid för de nu!

Dax o åka till jobbet idag me!


Av Rebecca - 7 maj 2010 23:42

Friday!

Idag e de fredag! Olle o cissi har vart här o ätit middag me oss iag, edwin stod för maten givetvis, eller iaf varmrätten :P

Fört blev de toast skagen ala becca :P (fast tonfiskröra till mig)

sen blev de bacon inlindad kyckling filé med risotto

som en liten efterrätt blev de ostkaka så himla gott! va evigheter sen man åt de :D

Så kortfattat har de vait en riktigt lyckad kväll :) God mat, trevligt sällskap o masa gott vin! Mumma =)

Av Rebecca - 5 maj 2010 21:19

Woho nu funkar mitt internet igen! de låg nere igår :( ville inte funka!

Idag harde blivit lite kaffe me min böna! =)

Kännt människan sen högstadiet men inte vart o sett hur hon bor förns nu! fy skämms på mig! Men alla flyttar ju hit o dit jämt så man hinner lixom inte me i svängarna =) Men nu har ja vart där iaf!

Skönt o få sitta o prata lite skit ett tag :)

 

Men nu blir de ett avsnitt desperate o sen sova :)


Tjingeling! <3

Av Rebecca - 3 maj 2010 21:15

Grattis sis till förlovningen! jätte glad för din skull :) (lyckost)

Idag är de en riktig flumm dag, känns som om ja gått i mina egna tankar o lullat runt hela dagen! Men de e ju skönt de me ibland.


Vart ute me älsklingen o kört lite idag oxå! :) fått träna på o hitta dragläget, o de gick ju som smort :D Man vill bara köra mer o mer o MER när man väl sitter där bakom ratten! men måste ju få tillstånden klara först!


O så va ankan, jonsson o lillen här o drack lite kaffe idag oxå :) hur trevligt som helst! Izabelle börjar verkligen bli stor, hon förstår mer än va man tror! o hon e så jävla mysig, älskar min lilla sessa <3

Men nu blir de nog krypa ner i sängen o kolla ett avsnitt desperate housewives <3

har blivit helt frälst i den serien .. speciellt när man har boxarna o får se hur allt började hur jävla bra som helst ju! LLLove it :D


Tjingeling!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards