becca8807

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Rebecca - 25 juli 2010 19:06

Hip hip hurra för mig idag då! 22år gammal nu (ett år äldre o klokare)

Idag har jag verkligen haft huset fullt med folk, hela 28 pers! riktigt kul att ha hela familj & släkt samlad nångång för det händer ju inte så ofta ..

Har bjudit på smörgåstårta idag som mamma gjort, lika gott som alltid tack för dom mamma!

Lite saker jag fått idag då:

Har fått en resa till malmö i november för att se lagy gagas konsert, massa pengar, smycken, ljuslyktor eller vad man ska kalla dem (fina va dom iaf) presentkort på cervera o kicks o parfym!


Edwin min andra halva

Pappa, Lotta,alexsandra, julle, billy marcuz

Mamma, abbe, angelica, mathias, lucas

christer & christina

iris & lasse

eva & hans

farmor & farfar

Mormor & conny

Veikko

gert & kerstin

Morfar, eva, robert

moster & per


Tack för alla fina presenter jag fått idag, och tack för att ni ville komma och förgylla mid födelsedag!

Älskar er alla men de tror ja nog att ni redan visste! =)


Här är lite bilder från idag som jag snott av lotta :P

Min kamera har ju legat på köksfläkten helt bortglömd idag, jag som skulle ta lite bilder :(


             






Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards