becca8807

Alla inlägg under september 2010

Av Rebecca - 16 september 2010 19:57

   E hon inte fin?

Måste nog säga att jag känner mig riktigt stolt över dig systra min!

Så himla fin, omtänksam o med båda fötterna på jorden! <3 

Lööv U =)


Igår blev de en lång dag me dubbel jobb o syster yster fick pröva på o servera!

Hon va faktiskt riktigt duktig för att vara första gången i servisen =) Finns kanske lite potential *blink* Kändes lite kontigt att stå o putsa bestick tillsammans med sin syter, man e ju inte direkt van vid det! :P


Idag har jag målat tusan här hemma! 2 dörrkarmar målade en gång, 1 helt färdig och 1 kvar! Orkar inte måla mer så de läggs ner för idag.

Ida sa att hon kunde måla på lördag så hon får färdigställa så de blir proffsigt gjort :P


Nej nu är det hjärnstillestånd här! Börjar bli dax o krypa ner under täcket =)

God natt!



Av Rebecca - 13 september 2010 19:49

Nu har vi varit hos pappsen o pekat ut våra tapeter vi ska ha i hallen!

Brunt kommer det att bli som pappa sa är modernt nu, o de kommer säkerligen att bli superfint! I helgen blir de äntligen av, längtar som tusan.. ska bli så jävla skönt att äntligen få ett rum klart!

Världens bästa Ida ska komma o hjälpa o lära hur man gör!

 

Mina skor från hm kom idag oxå, super fina o super sköna va dom o satt skit bra!

Blev lite orolig att dom inte skulle passa, tycker inte om att beställa skor på postorder!

NU e de dax att hänga tvätten o sen krypa ner till nå skit på tv .. går ju ingenting bra längre! När börjar mina program igen?

Desperate?? Gosip Girl?? Nån som vet?? =)

Av Rebecca - 12 september 2010 19:35

Den här helgen har verkligen gått allt för fort!

Har iallafall varit ledig idag o äntligen haft lite tid o städa o fixa lite här hemma så nu skiner de igen =)

Sen har de blivit en tur till ica maxi o som avslutning en god kebab pizza på kebab house. Ikväll blir de lite public enemies o popcorn me älsklingen <3

 

Tjingeling!

Av Rebecca - 9 september 2010 18:17

Alltså jag blir helt jävla tokig på min "kära" kollega på jobbet!

Den människan kan verkligen driva mig till vansinne, imorse blev ja så jävla förbannad när ja kom till jobbet på morgonen, kul start va!?

 

Man tar emot beställningar men ser bara till att beställa hälften av de saker folket beställer!

Skriver upp saker som ska beställas men vet inte hur man använder en telefon för att beställa skiten!

Kan inte räkna heller! så pålägg det tar alltid slut när frukost ruschen börjar!

Vet inte hur man gär när man hämtar varor heller! Utan slänger bara ur sig nån måste gå o hämta varorna, tar en kaffe o sätter sig på en pall!

Blev jag den där nån helt plötsligt!?

O att använda beställning listor som finns verkar helt omöjligt, E ju förjävligt om någon annan vet vad som är beställt!

 

För att "den där" inte vet hur en telefon fungerar så är det jag som får stå där på morgonen o ta all skit från gästerna!

Säger bara en sak, orkar inte me denna skit hur länge som helst!

GAAAAH!

Imorgon blir det möte med chefen!

Det måste verkligen göras nånting åt den här skiten!

 

Sorry att ja plågar men behövde skriva av mig lite!

Nu ikväll blir det till o ta de lugnt o imorgon jobb hela dagen o kvällen lång!

 

Tjingeling!

Av Rebecca - 9 september 2010 06:27

Ja måste nog säga att ja älskar restaurang branschen ibland!

Speciellt de där att man 9ggr av 10 går hem med pengar i plånboken.

Igår va de en snäll gammal gubbe som bara han dricksa 1000 spänn! Hur lovely som helst! Synd bara att man måste dela med sig till köket oxå :P

 

Idag blir det fika men min bejb Josse efter jobbet o köpa födelsedags present till mormor som blir hela 64år snart :) Bör även kolla efter nya serverings byxor, de ja har, har hängt med i säkert 4-5år nu så kansek e på tiden att köpa nya? :O

 

Nån som vet var de säljer foppa tofflor oxå!?

Känns som att ja vart inne i varenda jävla butik i den här stan o den största storleken ja hittat e typ 33 .. O en aning större än så behöver ja!

 

Tjingeling!

Av Rebecca - 8 september 2010 06:30

Fattar inte va ja har gett mig in på e så jävla trött men endå ska ja envisas med att tacka ja till o jobba extra på vardagar, förstår inte vad i helvete ja tänker på!

I vanliga fall ligger ja o sover senast 10 på kvällarna men så lär de ju inte bli idag iaf!

Well har inte tid o skriva så mkt mer just nu! måste springa iväg till bussen!


Av Rebecca - 6 september 2010 20:03

Äntligen e min data hemma igen! Nu funker den fin fint (tills ja ska fixa musik igen?) Alla bilder är räddade o har windows 7 installerat som ja inte fattar nånting av för tillfället! Ser ju helt wierd ut i jämförelse med vanliga xp versionen .. O så e allt på engelska! Men kan väl vara bra o lära sig fatta va allt e på engelska oxå :D

 

Att datorn är hemma har jag firat med att klicka hem ett par skor o tights från Hm =)        får väl hoppas att de passar oxå! Tack för tipset sis =)

 

Hur som helst har helgen varit super, såg Hoffmaestro på berget i lördags en riktigt festival stämmning bröt ut nät dom börja spela! Man blev typ tacklad o ner trampad känndes det som, men kul va de o dom var hur bra som helst!

Tack girls för en kul kväll!

 

Tjingeling!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards