becca8807

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Rebecca - 21 december 2010 21:30

Ja nu var det ett tag sen man skrev nånting här!

Men har haft det så fullt upp med annat den senaste tiden! Shoppat julklappar för fulla muggar, jobbat för fullt o fixat o trixat hemma med lite allt möjligt!

 

Har köpt mig två nya klänningar, en till jul och en till nyår o såklart 2 nya bh:ar! Gick till twilfit i fick ordentlig hjälp, skkönt att någon kan gå ut o plocka fram nya storlekar åt en när dem man provar inte passar! På hm får man klä på sig, såringa ut o leta för att sedan klä av sig o prova igen!

Vem orkar det lixom?

 

Har oxå kommit fram till att jag köpt skor på skohornet för sista gången, köpte mig ett par jävla vinterskor där för 1200 spänn!

O sen 3 veckor senare gick dem sönder i sulan så ja gick tillbaka!

då säger kärringen att dom har rätt o laga skorna 2ggr innan jag får nya, o till råge på det så skulle DOM ta skorna och lämna dem till skomakaren SA dom .. men då skulle jag bli utan vinterskor i en vecka (för att skomakaren hade sååå fullt upp) FUCK THEM! 

Aldrig sa jag o knallade ner till skomakaren själv som limmade ihop dom på typ 2min!  Grr blir riktigt arg! går dom sönder igen ska jag fan ha ett par nya skor, thats it!

 

Har vart över till farmor o farfar idag oxå o hjält dom att sätta upp granen, blev så fint så! =)


Nu får det vara färdig skrivet för idag, finns väl inte en jävlen som orkar läsa ett längre inlägg än de här!? :P

 

På återseende! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards