becca8807

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Rebecca - 8 januari 2011 17:52

Dag 11 - Mina syskon!

 

Syskon? ja det har jag en hel del, blir lätt så när man har kaniner till föräldrar!

Alexsandra, Angelica, Julia, Billy, Mathias, Marcuz, Lucas störst till minst.

Älskar mina syskon mest av allt, gör vad som helst för dem!

Känner lite press på att ta körkort nu när dom börjar bli så stota allihoppa.

Vill kunna dra iväg o hämta hem dom från fester/krogen/U name it, snabbt om det skulle behövas lixom, det kan man ju inte direkt göra med buss :P

 

Men i sommar ska jag förhoppningsvis ha körkort, o då mina kära syskon finns jag redo att dra ut o köre er när det behövs och såklart hjälpa er ur knipor direkt! Önskar att jag hade nå store syskon att se upp till!

Love U

 

   Här har vi Alexsandra!

 Angelica

     Marcuz

 

   Billy

   Jullan

Visst e dom söta? =)

Har tyvärr inga bilder på de andra 2 grabbarna men bjuder på de jag har iaf =)

 

Nu blir det skruva ihop bordet o ställa d på plats!


 

Av Rebecca - 8 januari 2011 13:51

Snart ska jag o älsklingen bege oss upp till farsta o hämta hem vårat middags bord till vardagsrummet! Äntligen säger jag bara, hade jag haft körkort så hade bordet stått hemma hos oss för längesen!

tyvärr så har min karl en riktig tendens att skjuta upp allting jämt .. en sida hos honom som kan göra mig tokig imellan åt!

jag tycker det är bättre o göra saker o ting på engång så är man av med det, ju längre man skjuter upp saker o ting desto mer blir det ju!

 

Nej nu ska vi snart åka!

På återseende!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards