becca8807

Alla inlägg under januari 2011

Av Rebecca - 5 januari 2011 18:42

Dag 9 - Min tro!


Ja det blir ju enkelt, tror inte på gud, buddha, mouhammed lr vad det nu finns mer! Jag tror på mig själv, om ja vill nått får jag kämpa för det själv. Att sitta o be om att få hjälp med något = is never gonna happen!

 

Idag för övrigt har väl allt gått som vanligt på jobbet, va ju "fredag" för vissa idag så vi fick gå tidigare, så jävla skönt! Inge kul att bara sitta o kolla på klockan o vänta ut tiden!

Nu blir det slappa på soffan en stund, kanske somna till en film ikväll? =)

Har ju lite nya filmer i hyllan o kika på =)

Av Rebecca - 4 januari 2011 18:25

Dag 8 - Ett ögonblick.

 

Ett älskvärt ögonblick är den stunden på morgonen när man får ligga o kela tillsammans med personen man älskar mest innan man måste gå upp o börja dagen!

 

Nu är det bara en dags jobb kvar sen får man ledigt, iaf på torsdag =) då ska vi dra ett gäng till axa hallen o sporta o träna lite .. kan ju behövas *host*

Får lite små dåligt samvete av att ha ett gymkort som kanske används max en gång i månaden! Det går ut i mars så då säger ja upp skiten o sparar dom där pengarna istället..

Lika bra att va utan ett tag o hitta nånting jag faktiskt vill göra!

 

Nu ska ja installera mitt sims, va en evighet sen ja spela det!

Ja jag vet att de e lite barnsligt .. men det är ju barnsligt kul! :D

 

Av Rebecca - 3 januari 2011 08:21

Dag 7 - Min bästa vän!

Min bästa vän heter Angelica även kallad Ankan =)

det är en sån där prick som jag känt hela mitt liv sen innan vi ens minns att vi kände varandra. Vi har delat många minnen o tillfällen tillsammans genom åren.

Hon e en sån där som man kan prata med allt om =)

En riktig guldstjärna!

Älskar dig min vän!

 

Här är vi på snorkel utflykt i Egypten! =)  

Av Rebecca - 2 januari 2011 15:42

Dag 6 - Min dag!

 

Idag är det söndag o verkligen en tråkig sådan, inte gjort nånting alls o känner mig riktigt jävla uttråkad! Sitter här o små gluttar lite på hälso resan (stig helmer) o väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.

Ikväll ska jag iaf äntligen få se den nya Harry potter filmen :D har velat se den nu sen premiären! (harry potter är ju en sån film man faktiskt vill se på bio först)

 

Här kommer några bilder från nyår som utlovat =)

    Värdinnan =)


Min älskling o min söta guddotter!


  


  

Värden =)


  

12 slaget uppe på berget med utsikt över hela stan =)



  

Av Rebecca - 1 januari 2011 22:18

Dag 5 - Vad är kärlek

 

Vad är igentligen kärlek?

Kärlek tror jag innebär olika saker för olika personer =)

för mig är kärlek en härlig känsla, att man gör vad som helst för en person, går igenom eld & vatten!

 

Älskar man någon gör man vad som helst för den personen!

 

Orkar inte skriva så mkt just nu, men nyår igår var kul så länge det varade iaf! =) va hemma vid halv 6 imorse så man har känt sig lagom trött idag!

Vi har bara legat o degat på soffan hela dagen lång, blev till o med pizza hemkörning! Onlinepizza.se en bra idé ;)

imorgon kommer lite bilder från nyår iaf, ska ta mig i kragen o tömma kameran!

 


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards