becca8807

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Rebecca - 12 februari 2011 15:36

Förstår verkligen inte vad jag tänkte på igår?

Hade jag varit liite smart så hade jag gått in på sl:s hemsida o kollat läget i busstrafiken som tydligen ställdes in redan på torsdags kvällen :O

Så kort sagt fick jag mig en prommis ner till stan i det oplogade snökaoset helt i onödan *grr*

Men det värsta var ju när man väl kom ner. Gick till köpmangatan o ställde mig vid busshållplatsen o vänta, så kom det en sån där röd sl bil som informerade om att bussarna inte gick, kärringen sa: du kan gå till jobbet eller gå hem för alla bussar är inställda o så ett lagom fint hånflin! *grrr* va arg ja blev!


Började gå ner till centralen istället o ringde chefen, så blev ja uppplockad så ja kom till jobbet iaf =) Men fan vad stressigt det blev när man väl kom fram.


Älsklingen min satt fast på parkeringen i typ 2 timmar.

Som tur var hade en ung kille som va hemma o pappa ledig sett honom hålla på så han kom ner o hjälpte till så han kom loss =) 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards