becca8807

Alla inlägg under februari 2011

Av Rebecca - 2 februari 2011 18:22

Idag hade vi delikatess grosisten på besök på jobbet som stått o sålt härliga delikatesser under lunchen =) Jag köpte mint praliner o lite vildsvinskorv (undrar hur de smakar)  så här sitter jag nu o njuter av en kopp kaffe o en mintpralin =)

 

sitter o kollar på Edwin oxå som springer runt här o packar sin väska inför åre, fast just nu letar han efter sin kamera o skyller såklart på mig!, konstigt de där att det alltid är jag som "gömmt" saker o ting när de e borta? haha

Hur som helst, snart blir det tippen o slänga lite soppor. Lika bra att hänga på o uppmuntra när det faktiskt sker något! För en gångs skull :P

Spelar mig ju ingen roll heller, är ändå för lat för att gå ner till gymmet idag! Orkar bara verkligen inte!

Blir gymmet direkt efter jobbet imorgon istället, då kommer man ju garanterat ner! haha

 

Over and out! =)

SSK

Av Rebecca - 1 februari 2011 21:54

Idag var vi på axa o såg SSk vinna över frölunda! Hur nice som helst!

va en gratis match o det va fan fullt .. vilken stämmning säger ja bara! =)

Har faktiskt ätit världens äckligaste hammburgare oxå, fy faan! till o med donken har ju godare .. usch säger ja bara, ingen hit där inte!!

 

Den 17e blir det hockey igen .. men då blir det middag oxå =) (en god middag)

O nedräkningen håller på om 19 dagar går flyget <3

 

Nu blir det soooova!

puss

 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards