becca8807

Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecca - 19 mars 2011 22:03

Ja nu känner ja mig riktigt slut som artist!

Men har hunnit med riktigt mkt idag.

 

Åkte ut till järna med E o hämtade skräp från hans jobb, shoppade spännband på järna trä, va en tur på tveta tippen, övningskört, kört sängar över halva Södertälje (känns de som) o så har jag slipat o målat första omgången i extra rummet.

Nu - duschad o klar för att krypa ner i sängen till en film, puuh!

 

  


Denna blir det idag =)

 

Av Rebecca - 16 mars 2011 18:54

Sitter o avnjuter en god cappuccino idag med =)

ska snart börja skriva mig ett CV så man har det klart ifall man hittar nå lockande jobb.

Tycker de e skit svårt att skriva cv, man vet lixom inte vad man ska skriva o ställa upp allting. Men det blir nog bra i slutändan tror ja.

Funderar faktiskt starkt på att byta jobb, skulle verkligen behöva en heltidstjänst! Jobbar ju bara 80% nu o det verkar ju inte som om det kommer dyka upp en 100% tjänst åt mig heller.

 

Kanske skriver igen senare ska sätta igång o skriva lite.

Tjingeling

Av Rebecca - 14 mars 2011 19:07

    Sitter o avnjuter en kopp Gevalia capuccino med toblerone smak! Så himla god, ni som inte har testat borde göra det! =)


Kollar runt lite på bäddsoffor oxå, den billigaste på ikea kostar typ 3000 spänn! O den va ju inte direkt vacker heller! Helt sjukt vilka priser! Så får se vad som hamnar i extra rummet i slutändan. I helgen börjar nämligen nästa hemma projekt! Ska börja o måla o fixa i extra rummet, så det blir fint o fräscht där med, jag ska till o med sätta upp en fond tapet själv! (får se hur det går), satt o pratade med Sanna här om dagen o kom faktiskt fram till att under den tiden vi bott här så har jag alltid haft ett projekt igång :P

Lik min far där tror ja haha

Av Rebecca - 13 mars 2011 12:42

Jaha då va de söndag igen då!

Härligt att rätt låt enligt mig vann igår awsome :D

Vi satt på parkett rad 32 igår så va rätt långt fram o vi va typ 10M från artisterna när dom kom i början där :D nästa år ska vi försöka få biljetter ännu längre fram :D

 

Nu måste ja nog dra en vals me dammsugaren, ser verkligen för jävligt ut här hemma, hur gör man för att få karlar att komma ur ryggläge på soffan?

någon som vet?

 

Tjingeling!

Av Rebecca - 9 mars 2011 20:45

Det första min babe sa till mig i morse när han slog upp ögonen var;

- jag har köpt biljetter till melodifestivalen på lördag!

Gissa om jag blev glad, så tack älskling du e bäst!

Det blir alltså en favorit i repris i år igen, får se om det kanske blir en mysig middag i sthlm innan? =)

 

Var bort till ica o hämta min skinnjacka ja klickade hem från tradera oxå, men den va för liten! :( känns så surt! Det var L i jackan men storleksmässigt var det snarare som en liten M knappt så man fick i armarna ju! Gaah!

Det enda possitiva var ju att jag fick mig en kvälls prommis =)

 

C yah!

 

Av Rebecca - 8 mars 2011 20:55

Idag efter jobbet åkte jag över till min lilla farmor <3

satt o pratade om allt o ingenting och gottade med semla såklart!

Veikko hade köpt 4 st, farmor hade köpt 3st o jag köpte 4st (jag som skulle bjuda farmor på semla) Slutade med att jag sprang över till mormor o dumpade semlor istälet :P

 

Satt o bläddrade igenom ett foto album som farmor gjort för att ta med till minnesstunden för farfar, vad mkt minnen man får när man ser alla bilder när jag varit runt med dem lite här o där, massor med bilder på mig själv o farfar, allt från typ 2-3? -18års ålder nästan rörande o se ju!

Saknar farfar ännu mer när ja kolla i albumet.

 

Fick hem mina foton jag framkallat idag oxå, så måste köpa ett nytt album, för nu e de fullt! =)

 

På återseénde! <3

Av Rebecca - 7 mars 2011 20:25

Vilken kaotisk start på lunchen på jobbet det blev idag!

Först en dynamate kille som kom o ville prata med chefen som va ledig så fick hänvisa honom till biträdande istället, o hoppa in i hennes ställe i kassan, en liten stund senare kommer en gäst fram till mig o säger "jag tror inte din kollega mår så bra" o började halvspringa bort till J som satt likblek på golvet, så fixa lite vatten o så.

slutade med att ja fick ta hennes plats o hon gick hem. Så allt löste sig till slut men lagom kaotiskt blev de :P

 

Sitter o funderar på va ja ska ge min bebj i 30års present oxå??

Det är långt kvar men vips så e man där lixom! Så är tacksam för tips! =)

 

                         

 

Här är lite bilder från grannis oxå =)

Nästa resa blir London, den 20e maj åker vi!

 

På återseende!

Av Rebecca - 4 mars 2011 21:21

Varning för barn!

Fan va kul program, ungefär som pensionärs jävlar fast ungar som jävlas med folk. 

Man skrattar verkligen heeelatiden!

Kolla på det gott folk, fredagar kl 21 på trean! hahaha 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards