becca8807

Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecca - 3 mars 2011 22:20

Grattis på födelsedagen Marcuz! 11år gammal idag

tiden går verkligen alldeles för fort.

 

Man får njuta av tiden som är o umgås med sina nära o kära så mkt man bara kan, för det kan ta slut när man minst anar det.

 

Har suttit o skickat in massa bilder till framkallning, har blivit så mycket fina bilder över jul! =)

 

 

 

Älskar dessa bilder på oss syskon skaran. 

Har funderat på att göra några canvas tavlor av foton o sätta upp nånstans, vet bara inte vart :P  

 

Älskar att ha foton uppe, det är så himla mycket mer personligt än en tåkig tavla, synd att min andra halva inte riktigt delar den åsikten om tavlor o foton :P (men jag får ju faktiskt alltid min vilja igenom på den fronten ändå så de känns bra)

 

Men nu är det dax att krypa upp i famnen på min älskling som har varit så himla snäll o go mot mig sen vi kom hem.

 

God Natt!

Av Rebecca - 1 mars 2011 21:58

Var väldigt skönt att få börja dagen med sovmorgon!

Kommer att börja 8.30 nu ett tag framöver vilket betyder att ja får ligga kvar i sängen 1,5 timme längre än vanligt.

 

Känns som om det är väldigt mkt som snurrar i huvudet just nu.

Vi alla tycker det är jobbigt med farfars bortgång, med lilla mackan tar det hårdast fick ja höra. Undrar om man kanske skulle ta honom hit till mig i helgen o bara mysa o gosa sönder o trösta?

 

  


Älskar dig mackan, du kommer alltid att vara min lilla gosegris oavsett hur gammal du blir! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards