becca8807

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Rebecca - 8 april 2011 19:42

Måste nog säga att ja känner mig väldigt lycklig o nöjd med tillvaron just nu, är lixom bara allmänt glad =)

Har världens finaste kille som äntligen börja tycka som jag tycker, har en fin lägenhet, härlig familj o underbara vänner : )

 

Idag åkte snuttan (julia) hem till sig igen, hon har bosatt sig här hemma den här veckan under sin praktik o de har varit hur mysigt som helst, (hon hade gärna fått stanna ett tag till) Mycket roligare o laga mat när man är fler än två oxå ju!

Varit så snäll o köpt skor åt henne den här veckan oxå, tyckte så synd om henne o behöva gå i dom där trasiga skorna hon hade på fötterna,

o så "råkade" de slinka med ett linne när ja gjorde en beställning på HM :P

 

Har satt mig ett del mål oxå- Trappa ner på ciggen!

Får se hur det går men ska verkligen göra mitt bästa o iaf dra ner på det.

Då blir det kanske enklare o sluta när man väl måste göra det? =)

 

Oj va långt de här blev, lika bra o sluta nu innan det blir alldeles för långt, skulle kunna skriva ner en massa mera! :P

 

Nu blir det krypa ner o kolla på premiären av Talang! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards