becca8807

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Rebecca - 11 april 2011 20:18

Idag hittade jag ett anställningsbevis för en tjej som jag jobbat med ett tag som är anställd deltid, såg att hon får mkt mer än mig i månadslön o insåg att ja har alldeles för lite betalt!

Ringde fack tanten o kollade läget med det här me löner osv, o jag hade helt rätt. Hon hade tydligen haft mig uppe i diskution o tryckt på där så jag kommer att få lönen jag inte fått sen ett helt år tillbaka i en klumpsumma! Det var glädjeämnet denna måndag! :D

 

Hon sa oxå att de här inte va nånting hon brukar göra eftersom ja inte ens är me i facket. Utan detta hade hon gjort enbart för att vara snäll då det handlade om så mkt pengar!

Så nu är frågan hur mkt lön jag kommer att få den här månaden.

Längtar till löning! :D

 

Just nu känner jag mig riktigt slut!

Vi har varit o hjälp mormor att köra säng till returen, o sen tömt massa skit här hemma som ska slängas. Hann inte ens ner till mig tvätt tid så det blir att ställa klockan på söndag o gå upp o tvätta istället. Men de gör inte så mkt, då kommer man upp i tid o kanske kan somna på kvällen sen =)

 

Men nu blir det lite chill me pojkvännen här innan CSI börjar =)

Tjingeling!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards