becca8807

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Rebecca - 17 april 2011 20:35

Känns som om jag ligger lite efter här, var några dagar sen det blev nån uppdatering! Den här helgen har varit som alla andra (alltså gått alldeles för fort) I fredags hade jag o bejb lite film- fredagsmys vi kollade först på filmen The town och sen DOA tråkigt nog somnade jag i slutet på båda filmerna så vet inte hur nån av dom slutade. Men dom va bra båda två (så långt jag såg).

 

Igår blev det jobb halva dan o hela kvällen på berget sen efter de tog ja o Malin lite afterwork o kollade lite på när the boppers spelade, inte nå jätte bra band men hade trevligt ändå =) O idag stod det först tvättstuga på schemat trodde aldrig att ja skulle komma upp imorse men vaknade till och med innan klockan ringde!

 

Sen har vi varit över hos pappa för pojkarna skulle spela poker, så ja har umgåtts me Ankan o Izabelle, vi mös i solen, åt glass, lekte lite på studsmattan o bara tog de lugnt ett bra avslut på veckan helt enkelt =)

Snart blir det krypa ner i sängen med en film o min teddybjörn =)

 

     Nya frippen för er som inte sett =) aningen kortare än innan. Men jag trivs o det är ju de som är huvudsaken!

 

             

 

Första bilden uppe på tobbe tog Izabelle (alltså tagen av en 3åring! haha)

Ankan satt där på kanten o undrade hur hon skulle ta sig ner! hahaha Vad ja garvade :D

 

Nu är det dax att välja film o göra sig iordning!

Tjingeling =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards