becca8807

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Rebecca - 25 april 2011 20:47

Idag har vi tillbringat större delen av dagen i Järna, har hjälpt till o flytta lite grejer på Edwins jobb.

Vi har kört o flyttat pallar, skruvat hyllor o packat massa prylar.

Har fått lära mig o köra lite truck oxå, va rätt kul när man fatta hur den funka.

Känndes skummt att styra med bakhjulen istället för fram som normalt :P

 

Sen har det blivit en hel del övningskörning idag oxå, kört både lansdväg, stadstrafik o så har ja fått testa på motorväg för första gången, man känner ju sig lite mer taggad när man fått testa på det mesta o att Edwin litar på mig bakom ratten =)

 

Nu blir det välförtjänt film mys med mitt hjärta så som vi hållit på idag! :)

Av Rebecca - 25 april 2011 13:07

Nu va nästan påskhelgen över, har varit hur skönt som helst med lite långledigt!

skulle gärna vara ledig några dagar till.

I fredags var vi på påskmiddag hos edwins mamma, i lördags var jag o åt middag hos pappa o igår åt vi middag med ankan o jonsson på ceasars uteservering, åt en supergod ceasar sallad =)

Sen drog grabbarna ut o jag o ankan satt o mös på hennes balkong halva natten, tiden bara flög iväg, va längesen vi satt bara vi två o pratade om allt o ingenting =)

 

Igår köpte jag mig en tassimo oxå! Som invigdes till frukosten idag med en god capuccino =)

 

 

Nu blir det en dusch innan vi ska ut o åka =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards