becca8807

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Rebecca - 13 juni 2011 20:38

Va ett tag sen, har inte riktigt haft tid att blogga så mkt! Man har varit hemma rätt sent om kvällarna den senaste veckan så man har varken haft ork eller lust!

 

I onsdags hade jag o min babe vår 4års dag! Helt otroligt hur fort tiden faktiskt går o den dagen firade jag med att sitta på teorilektion hela kvällen (jippi) *not*

Men den tog vi igen i fredags med middag på Barolos uteservering, god mat, trevligt sällskap o bubbel! Kan det bli bättre? =)

 

Synd bara att man inte mådde lika bra dagen efter huuah säger ja bara, men man mår väl alltid som man förtjänar dagen efter? haha

Igår blev de jobb på Glashyttan hela dagen, är så otroligt mysigt att jobba där nu när sommaren o uteserveringen dragit igång *sommarkänslor* =)

 

O så idag va de måndag igen då, haft en riktigt tung dag o verkligen hur mkt som helst att göra hela dagen hade besök av internrevision tanten oxå, som enligt chefen skulle kommit för typ 2 veckor sen!

Men hade ju körlektion imorse oxå, hur kul som helst, min körlärare tycker att jag är väldigt duktig! Backa, o backning runt hörn var ju lätt som en plätt! =)

 

längtar till ons o nästa körlektion!

 

Nu är det krypa ner i sängen tajm, blir en lång dag imorgon.

puss hejs!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards