becca8807

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Rebecca - 3 juli 2011 21:55

Denna helg har ju verkligen gått alldeles för fort!

Vi har tillbringat den ute på Vaxholm & Rindö.

Måste verkligen säga att sthlms skärgård är alldeles för underskattat, fy fan va fint de är, Skulle verkligen vilja ha ett sommar ställe ute på nån ö dit man kan fly om sommaren o bara sola, bada o njuta av livet.

 

Anledningen till att vi var där va ju bröllopet vi var på igår, Tommie & Eva som gifta sig. Utomhus bröllop var det, o jag har typ brännt sönder axlarna för de va verkligen sjukt varmt igår o strålande sol hela dagen o kvällen. Solkräm när man ska på bröllop är väl inte de första man tänker på?

Är riktigt glad att ja tog med ett par platta skor också o inte bara klackar, hade nog dött på riktigt annars, va hopplös terräng för att skutta omkring med sky höga klackar där vi var.

 

Sen när man skulle hem var det en färja man fick åka som tog typ 5 min. När vi skulle till den underskattade vi tiden det tog att gå dit så sluta me att vi fick halvspringa en bit o lägga benen på ryggen o kuta sista biten!

Tack o lov var det en tjej som kom i land med den som såg mig komma där o höll båten åt oss annars hade vi missat den o fått sitta o vänta en timme!

 

 

Jag o min bejb =)

 

 

Älsklingen med lilla Vanessa. Så jävla gulligt, smälte när ja såg dem haha =)

 

Nu blir det nå avsnitt sex and the city o sen sova så man är pigg på körlektionen imorgon bitti, 06.45 ska ja ut på vägarna så se upp! ;)

 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards