becca8807

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Rebecca - 22 augusti 2011 20:37

Det är helt sjukt, har redan gått en vecka sen semestern tog slut, tiden flyger verkligen iväg när man kommit in i vardagen igen.

Men idag har jag slutit som ett djur på jobbet med alla varor o grejer. K'nner mig helt slut körd just nu.

Har klättrat runt här hemma o bytt gardiner oxå, älskar mina orange gardiner, men när ja öppnade paketet så fråga jag mig själv hur jävla dum får man va!

Har lyckats beställa dubbelt av 4 saker!

inte undra på att det nlev så dyrt, när ja räkna lite så har jag beställt dubbelt för ett värde av 900 spänn! haha

Men de e tur att de går o skicka tillbaka =)

 

I helgen var Edwins 30års fets på berget oxå, va hur kul som helst o tack alla som var med o förgyllde kvällen :) Efterfest m, korv med bröd blev de oxå. Så fest natten lång, jag gav upp vid 06, då orkade ja verkligen inge mer!

Ska snart skrapa sterin som klantarslet danne lyckades slabba ner golvet med (välte mina golv stakar).

Igår mådde man iaf som man förtjänar, fy fan säger man då! Ville inte ens gå upp ur sängen o låg där typ halva dan o tyckte synd om mig själv.

 

           

 

Några få bilder som ja lyckades få ihop i början av kvällen =)

 

Tjena mittbena!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards