becca8807

Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca - 12 november 2011 17:49

Ja nu var det ett bra tag sen man skrev någonting här, har jaft lite annat för mig på sistone så har inte haft nå större lust o blogga faktiskt.

 

Men det har hänt lite saker sen sist iaf, både bra o dåligt.

Har lyckats tagit mitt körkort som jag haft i typ 2 månader nu (stolt) =)

Har köpt mig en liten kisse katt som fått namnet Sigge, en riktig liten buse det där.

O så sist men inte minst så ska jag o älsklingen äntligen få bli föräldrar!

Är i v16 än sålänge och om ca 2 veckor ska vi på vårat första ultraljud, ska bli så spännande! Längtar som bara den.

 

Men för övrigt så är nog allt som vanligt, jobbar på o är bara allmänt glad o älskar livet =)

Nu ikväll jobbar min babe så har lillebror här så ska vi kolla på film o gotta lite chips ikväll.

 

Ha en mysig kväll alla, för det ska vi ha =)

 

Puss o Kram

Av Rebecca - 1 november 2011 20:10

Hej hej!

En liten gästbloggning från Julia, jag är Rebeccas yngsta syster. Jag är 14 år men fyller 15 om bara 15 dagar woho! Men jag tycker att denna blogg uppdateras alldeles för sällan med tanke på att de senaste inlägged skrevs den 29 september vilket är ju ett tag sen right? Men de har hänt en del saker under tiden som hon bloggade senast.. Ja kan ni gissa vad hon har gjort? Jo hon är gjort sig med barn eller de är väll snarare Edwin som har gjort! Dom kommer bli en söt liten familj fast barnet kommer nog få sveriges mest retsamma far om jag känner Edwin rätt haha... Becca har också köpt en ny katt även om hon är allergisk vilket inte är de smartaste jag har hört.. Men nu ska jag förstätta kolla på hockeyn mellan saik-aik även om jag är djurgårdare men men

Ha de bra bjuder på någon random bild från datan 

 

Bilden är från när jag var i Turkiet i maj, saknar de jätte mycket de var så underbart där!


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards