becca8807

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Då var det dax igen ..

Av Rebecca - 5 januari 2012 22:18

Då var det med flytt klart!

Det blir vår fin fina lägenhet på nedre torekäll gatan som vi kollade på igår.

När det dyker upp ett sånt här tillfälle att få en sekel skifts lägenhet så tar man den, så är det bara =)

Lyssnade på pappa den här gången! :P

Så folket någon som är sugen på o komma o bära lite saker om sisådär 2 veckor eller liknande? :P

Bjuder såklart på klassikern flytt pizza o öl ;)

 

Idag var jag en tur ut till mölnbo med tessan o hämta hem spjälsängen till vår lilla krake, fy fan vilket väder det blev där. Jordens snöstorm på vägen ut, låg i 70km/h på motorvägen, så bra sikt var det! 

O så har ja vart hos pappa en sväng o druckit lite latte och pratat lite skit.

 

Just nu känner jag mig bara glad o lycklig, allt är frid o fröjd så ska passa på o gå o lägga mig medans allt är på top!

(eller krypa ner o kolla på tv iaf)

God natt! =)

 

 

 

Bjuder på oss från London! =)

 
 
Lotta

Lotta

5 januari 2012 22:44

De tycker jag att ni gör rätt i... Jag skulle gärna bära o så men mage strejkar. Kan hjälpa till med att packa i och ur och städa i allafall.
Du är ju som mig, älskar att planera och styla till det i hemmet. Är det inte lättare o byta vid månadsskiftet än om 2 veckor?
visst hjälps vi åt..om ni inte matchar alex flytt.. puss..

http://www.pinkchampange.tk

 
Ingen bild

jocke

5 januari 2012 23:13

Tjo då blir vi ju typ grannar ju. fan va kul =)

 
Ingen bild

Linda

6 januari 2012 00:36

Då blir ni nästan grannar med oss :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards