becca8807

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Rebecca - 13 april 2012 15:11

Fredag var det ja .. Man blir lite lätt dagblind när man inte jobbar längre, är heltidssjukskriven tills bebis vill komma så har helg varje dag (ett tag till iaf, sen lär man väl få o göra).

8 dagar är det kvar tills lillen beräknas komma, så får se när han vill titta ut i stora världen =)

 

Idag har jag varit riktigt duktig o fått en hel del gjort .. mycket tack vare Mathias o Lucas som sovit här inatt o som hjälpt mig o släpa saker ner till källaren och upp till vinden.

Tusen tack pojkar!

Hade fått släpa skiten själv annars .. det är bara att inse fakta att om man ska ha saker gjorda så får man göra det själv .. det där "fina" jag/vi gör det sen blir ju lixom aldrig av, av nå konstig anledning.

 

Hade tänkt o dammsuga lite också men känner att ryggen säger ifrån för idag så det får bli morgondagens projekt =)

 

 

Bjuder på en fin bild på älsklingen från bröllopet på Rindö i sommras =)

Helt otroligt att vi har en egen liten plutt snart :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards