becca8807

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Rebecca - 3 september 2012 22:30

Här kommer det filmer på familjens egna sångfågel Elenor

som sjöng i kyrkan på Waynes dop.. Så himla duktig.

Nu är hon i Åbo o repar inför musikalen Hair som vi ska dit o se sen längre fram.

Den håller ju på fram till mars 2013 så vi hinner nog dit :P

Vill du/ni följa med kanske? =)



 
 

Nu är det sova på tur!

Är riktigt trött, har vart på långpromenad me Wayne idag oxå, vi tog en tur till smurfbyn nedanför Lina o ja köpte mig en riktigt snygg höst jacka från Vero Moda för ynka 100 spänn!

Det kallar jag ett bra köp :P


Ne god natt på er =)

Av Rebecca - 3 september 2012 10:09

Idag startar den nya kosten med GI som vi ska testa på här hemma. Börjar med fasen rivstart i de tre faserna..
Förhoppningsvis kanske de ger resultat :)
Så frukosten idag bestod av keso med äpple och kanel.
Kändes aningen underligt o glufsa keso till frukost.. Inte direkt något man är van vid.
Vi funderade först på o testa LCHF dieten med blir verkligen äcklad av att se dessa recept fett, fett och åter FETT .. Ingenting för mig!

Mitt lilla pyre ligger här på mig o vilar middag så ska lägga honom o passa på o duscha, ska ta en promenix till lina och pröva en potentiell höst jacka :)
På återseende.. Kommer filmklipp från kyrkan på sångfågeln Elenor också inom kort! :)

Ciao!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards