becca8807

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Rebecca - 5 september 2012 22:10

Det här med GI tycker jag nog går bra (hittills) ..

Det är god mat och man är mätt för det mesta, fast är väl det som är meningen antar jag.

Har skaffat mig en sida på GIviktkoll där man kan få färdiga vecko menyer som jag går efter, fast det är synd att det ska vara så mycket ägg som frukost o mellanmål samt lunch..

Kan inte äta ägg rent, i mat funkar det men inte bara ägg vilket är synd för de är riktigt gott!

Så vad gäller ägg är det bara o välja ..

Äta ägg = o få skit ont i magen, kallsvettas och sitta på toa halva dagen

eller låta bli o må bra.

Tror jag väljer alternativ nr 2 :P


Idag har min fina snuttis syster Sandra varit förbi här o passat Wayne medans ja drog ner till gymet o körde ett pass step up =)

Är så underbart o få komma hemifrån själv ibland =)

Sen bjöd jag syster yster på en god cesar sallad -krutonger för min del :P

O så var vi på stan en sväng o hämtade paket och shoppade lite kläder till Wayne (som vanligt).

ÄLSKAR verkligen o köpa kläder till den ungen, finns ju inge roligare..

Sen han kom till världen har jag knapt köpt mig nå kläder alls, mer än de allra nödvändigaste!


Får se vad morgondagen bjuder på .. min kalender är tom!

Hitta på nått? =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards