becca8807

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Rebecca - 6 september 2012 22:57

Idag har dagen tillbringats med Lotta & Billy!

De kom hit och gullade med Wayne medans jag passade på och dammsuga o duscha =)

Efter det så gick vi ner till stan och åt lunch, en god cesar sallad blev det och imorgon blir det lunch på stan igen, denna gång med Anna o hennes lilla Ella :)

Kanske blir lite sång stund på biblan oxå, beroende på när Wayne vaknar imorgon.. tänker absolut INTE väcka honom för att gå till biblan o tralla No way!


Anyway .. som många vet har jag blivit helt galet kär i Lundmyr of sweden kläderna .. men har nu mera fått köp stop av pojken min (förstår inte varför?)

Kan det möjligtvis vara de 10 plaggen som kom hem här om dagen? :P

Men han sa inte att jag inte kunde önska mig lite Lundmyr saker till min lilla prins ..

så här kommer Waynes önskelista :P


 


PS han sa till mig att han önskar sig såna här prylar av tomten iår för han har varit en snäll kille ;)


Ne nu ropar sängen .. God Natt

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards