becca8807

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Tisdag

Av Rebecca - 25 september 2012 23:06

Ja då var det tisdag redan..

Igår var jag o Wayne med Ankipanki och barnen på barnens hus och kollade läget =) helt OK fast trodde att det skulle finnas lite mer att göra för barnen ..

Fanns bara några få leksaker för dem att leka med vilket var lite tråkigt inte för att Wayne bryr sig så mycket om det just nu men framöver kanske.

Var en sväng på stan innan o handlade några par byxor åt min lilla plutt också och ett par Lundmyr byxor slank med? Hoppsan hur gick det till? haha


 

Dessa snyggingar fick min lilla prins =)


Idag har vi varit en sväng till jobbet för att lämna tillbaka lite arbetskläder (i brist på annat o göra) skönt med en liten promenix =)

Sen kom Angelica förbi o hämtade en resväska som hon lånade .. hon åker till London på torsdag (vill oxå)

Sen åkte jag o Waynis över till pappa & Lotta eftersom Edwin jobba.

När vi kom var de inte hemma, de var o handlade, så det var bara mackan hemma så jag tog med honom o åkte till Ica Maxi och handlade lite jag med =)

Sen åkte vi till pappa igen o då var de hemma, sen fastna vi där på nå konstigt vänster så jag o Wayne var inte hemma förän vid kvart över nio .. han somna ganska omgående när vi kom hem haha min lilla plutt.

Tänk om de kunde vara så lätt o få honom o somna jämt!

Idag under dagen har han väl sovit ca 1 timme totalt.

Han brukar sova bra mycket längre än så på en dag.. så nu hoppas jag att han sover som en stock inatt o gärna lite längre imorgon bitti ;)


Nej nu ska jag sluta och skriva innan det blir en bok av detta inlägg.. är ju dags att sova =)


 

Min lilla plutt i sin nya fina Lundmyr overall =)

han tycker INTE om att bli nerstoppad i en overall, roligt i vinter? *NOT*

Fast han kanske vänjer sig :P


God Natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards