becca8807

Alla inlägg under november 2012

Av Rebecca - 1 november 2012 21:19

Jag måste nog säga att Lidl är fruktansvärt underskattat!

Det är väl kanske inte den mest prydliga matbutiken här i stan men man får ju väldigt mycket mer för pengarna.

Jag och Wayne har nu varit där 2ggr denna vecka och handlat en hel vecko handling plus lite till för knappt 1000kr då inkl välling och ersättning åt Wayne som bara det kostade 150 spänn!

Ska faktiskt börja handla där lite mer.

Man blir lixom glad när man kommer till kassan och ska betala,

Då är tanken OJ! blev det så här lite?

medans man på maxi & coop tänker OJ vart det så mkt!


Tummen upp för billigare matvaror! =)


Har för övrigt gjort en profil som babymodell till Wayne och skickat runt bilder åt både höger och vänster till olika sidor lite här och där!

Så vem vet, en vacker dag kanske ni ser min lilla Wayne i någon tv-reklam eller katalog! =)

Skulle vara kul om han fick något babymodell jobb, han är ju fruktansvärt fin min lilla prins.. förstår inte hur man kan vara så himla söt! =)


Men nu är det nog dags och försöka flirta lite med Edwin så jag kanske får min efterlängtade Lundmyr åkpåse som jag såg på babyslottet idag!

Den var faktiskt billigare där än på hemsidan =)


Bjuder här på två bilder på min lilla MUPP =)


   


God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards