becca8807

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Rebecca - 25 januari 2013 09:03

Jag har en riktig liten busunge!

Just nu får man jaga honom mer än någonsin.. Nyss ålade han och vips så kan han krypa ordentlig plus att han börjat ställa sig upp vid saker.

Han börjar med andra ord att nå allt känns det som, tv bänken verkar vara den som är roligast att ställa sig vid, men är bortplockat på saker där nu så det gör inte så mycket =)

fast snart hittar han väl mitt vardagsrums bord som kommer att bli ganska tomt snart när han börjar vara på det!

Och röja leksaker det vet han också hur man gör, han vänder leksakslådan upp och ner och sen viftar iväg sakerna så det ligger leksaker över hela vardagsrummet för det mesta känns det som.


Idag ska vi ner på stan och ha lunch dejt med Tessan och Jonathan.

Köpa nya nappar till min plutt också, de bara försvinner en efter en känns det som.


Nu en dusch och börja göra sig iordning för dagen fast jag hellre skulle vilja sova bort denna dag känns det som, är riktigt trött idag!


 


Ha en bra dag! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards