becca8807

Alla inlägg under januari 2013

Av Rebecca - 1 januari 2013 20:12

Det blev en nyktert nyår iår med.

Jag och Edwin firade in 2013 med jobb, kul? Njaa ..

Hade nog hellre suttit och ätit en god nyårs middag med våra vänner som vi brukar fira med varje år.

Första gången jag jobbar på nyår .. va helt okej ändå, men endast tack vare betalningen vi får för en dags arbete på så sett var det värt det.

Wayne är ändå så liten iår så han fattar inte mycket av vad nyårsafton är.

Han fick fira nyår med sina majskrokar tillsammans med gammel farmor och gammel mormor som var här och passade honom, de ville smälta ten tror jag det var och "spå" det nya året .. (nån finsk tradition?)

Men de hade haft det mysigt här hemma iallafall, och Wayne hade varit jätte snäll, fast jag bli ju inte förvånad eftersom jag har en väldigt snäll son =)


Idag har vi kännt oss riktigt trötta och sega efter att ha jobbat hela natten typ, tror vi gick vid 04-04.30 nått sånt och eftersom vi inte kunde skåla på 12 slaget så gick vi hem till Calle efter jobbet och delade på en flaska champagne .. slutade med att vi inte kom i säng förän kl 6 imorse!

Tack och lov var ju farmor här och gick upp med vår lilla kille på morgonen .. tror faktiskt inte ens att jag skulle ha vaknat av honom när han vaknade där vid 8 tiden, sov som en stock!


Nu blir det nog lite film med älsklingen innan det är dags och sova (om ja inte somnar på soffan då) ..


God Natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards