becca8807

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Rebecca - 9 februari 2013 21:54

Denna blogg har den sista tiden blivit helt bortglömd!

Har inte riktigt haft ork eller lust att blogga speciellt mycket..


Men det har hänt en hel del den senaste tiden känns det som, har fått besked som kan vara både positivt och negativt beroende på hur man ser på saken?

Har haft melodifestivalen "dejt" med Fredrik och hunden Leo

Fick inte jobbet jag sökte =(

Varit på kyrkans baby café med Wayne (som han uppskattade).

Sprungit hos läkare hit och dit!


Jaa det har hänt en hel del till men delat med mig av lite ialla fall.

Lille Waynis har varit sjuk, i torsdags hade han 39,2 i feber för första gånge, blev inte så mycket sömn den natten. Morgonen efter låg han på 38,1 pigg och busig medans jag var trött och seg, och idag har han varit feber fri men har en riktigt jävlig hosta!

Och så är han dålig i magen och vill inte äta ordentligt, han har knappt ätit någonting nu på ca 4 dagar.

Men dricka är han duktig på iaf, man får ge honom flaskan med vatten (enda som duger) hela tiden!

Huvudsaken är ju att han får  i sig vätska! =)

Har även köpt hem vätskeersättning som han får mellan varven.


Idag har vi varit hemma hos pappa & lotta halva dagen, druckit kaffe umgåtts o bara haft det trevligt. Imorgon ska Wayne dit och sova så på måndag är jag barnledig och det ska bli så underbart skönt!


En fin nyhet jag fick se på facebook!


 

Min fina moster och hennes Pär åkte till Bahamas och så helt plötsligt dök denna bild upp med texten: Nu har det hänt 4/2 17.00

Dom har altså dragit iväg och gift sig i smyg!

Men ett stort grattis till er båda!! =)


När man ser denna bild längtar man verkligen till sol och värme!


Nu ska jag fortsätta glutta lite på gaygalan på 4an och sen blir det väl sova antar jag, det är jag som har Wayne imorgon bitti när den lilla huliganen vaknar till liv.


God natt! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards