becca8807

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Rebecca - 20 februari 2013 20:30

Idag har ännu en dag svischat förbi!

Den tillbringades tillsammans med Tessan och hennes Jonathan på stan, vi började med lunch och idag blev det ceasar sallad på Nancy´s .. så himla gott!

Var verkligen sugen på det idag =)

Och ett besök till BVC har vi hunnit med mitt i allt, 9 månaders kontroll av mitt lilla troll.

Han var så duktig och allt är som det ska med honom, en felfri kille som hon sa.

Han har gått upp 500gr och blivit 5cm längre sen i december så det är bra jobbat!


Det märks på kläderna att han växer, när till och med Edwin säger: Han behöver nya kläder.

Då märks det, fast att jag köpt nya kläder åt honom det har han inte märkt?

men jag tog ju självklart tillfälle i akt och har köpt lite åt honom idag.

Det blev en bamse sparkdräkt/onepiece, ett set med byxa & tröja och ett par byxor med moomin på rumpan, skit söta!


Blev ju inte nå kläder åt honom från Milano, det fanns bara fula barnkläder!

De fina vi hittade kostade ca 500kr plagget och så mycket vill jag inte betala för kläder åt honom just nu när han växer så det knakar!


Ne nu ska jag fortsätta och kolla på tunnelbanan innan Edwin kommer hem och byter kanal för mig!



Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards