becca8807

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Rebecca - 2 mars 2013 21:24

Nu börjar jag bli ganska trött på alla sjukdommar som endast löser av varandra!

Lagom till att vi blivit friska från influensan är nu herr magsjuka på besök .. gaah


Vaknade vid två inatt och det STANK spya givetvis hade Wayne spytt ner hela vår säng.

Tur för Edwin att han hade somnat på soffan, spyan var nämligen på hans sida :P

Så det var in med lille krabaten i duschen och sen sätta igång och slita ur sängkläder och ha sig (roligare kan man ha om nätterna!)

Först trodde jag att det var maten han hade ätit som var boven, han hade fått äta en 12m matburk för första gången och trodde att det kanske var den som var för kryddig eller nåt?

Sen börja jag också bli dålig i magen dock inga spyor så då undra vi om det var nått med min mat eftersom han fått smaka? (blev middag från kolgrillen på Luna)


Men nu har han spytt idag med så då är det garanterat ingenting med maten!

På dop har vi varit idag också, hoppas verkligen inte att vi smittat ner massa människor där.

Man kan säga att turen inte är på våran sida, precis när vi skulle gå till kyrkan och hade ganska bråttom sket Wayne så det var bara att byta blöja och sen gå.

Halvspringandes på väg tll kyrkan så kom en stor bit med glansis täckt utav ett tunt lager snö och självklart gör jag världens vurpa där .. Första för iår.

Landa på armbågen och dunka huvudet rätt i isen AJ säger man då ..

Var ju tur att Edwin körde vagnen för sen höll jag på och vurpa ca 3gånger till på vägen.

Är ju LIVSFARLIGT när isen är täckt av ett tunt lager snö!

Tur för oss att dopet blev lite försenat (de hade glömt dopklänningen hemma), det började 12 och vi var verkligen där prick på klockslaget!


Väl hemma från dopet däckade vi alla i soffan till och med katten sov med oss!

Nu är Edwin och jobbar och Wayne sover och mello är slut..

Så jag ska väl gå och sova jag med, kan behöva sova om man ska få hålla på med spyor eller nått inatt, man vet ju aldrig?


 

Jag och min lilla sjukling myste och kollade på 5 myror är fler än 4 elefanter <3


God Natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards