becca8807

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Rebecca - 5 mars 2013 20:16

Äntligen börjar alla baciller försvinna här hemma, lite snor kvar men det gör ju inte så mycket.. är ju trots allt sånna tider nu!

Idag har vi haft besök av Sanna som hälsat på och haft bebis gos med Wayne.

Han sken upp som en liten sol när han såg henne i hallen när hon kom, så himla gulligt!

Vi skulle gått ner på stan och lunchat med Tessan och Jonathan också men så vart de inte då hennes lilla var febrig och hängig.. Men vad gör det?

Vi träffar ju dom imorgon istället då de kommer och invaderar mitt hem 07.30 lika bra att ställa klockan för Wayne lär väl ta sovmorgon bara för att dem kommer då haha

Sen får vi se vad som händer efter det, en sväng på stan kanske?


Sitter och kollar runt lite och jämför priser på leksaks kök som min lilla Wayne ska få när han fyller år, helt sjukt vad det skiljer sig i pris på tex ett OBH Nordica kök .. på en sida kostade det ca 900kr för att på nästa bara kosta ca 600 det är ändå 300kr skillnad!

Där är pricerunner bra =)

Får se vad det blir för kök i slutändan, men han ska få ett iaf för jag har märkt att han tycker om att leka med de. När vi är på kyrkis kan han stå där vid köket som finns och pilla =)


Känns som om det kan vara dags för mig och börja fundera ut vad Wayne behöver/vill ha när han fyller år .. har en känsla av att folk kommer att börja fråga snart!?


Idag blev det hemmagjord club sandwich till middag!

Och den blev ovanligt god faktiskt, vet inte vad jag gjord denna gång för att den skulle bli så god!?

Jag har faktiskt varit väldigt snäll och låtit Edwin bestämma matsedeln här hemma denna vecka! Så det är bara och laga det som står på listan typ .. (fast det finns ju en hake) nästa vecka bestämmer JAG veckans matsedel! ;)

Igår var det tagliatelle med köttfärssås och imorgon blir det köttbullar med potatismos som visserligen är väldigt gott! =)


Nu är det väl dags och försöka få dit lite skåplås i köket tror jag, Wayne har lärt sig hur man får upp dom upptäckte jag idag! :O


Ha en trevlig kväll // B

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards