becca8807

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Rebecca - 6 mars 2013 15:14

Känns som att våren börja komma nu sakta med säkert!

Idag dumpade jag till och med vinterjackan hemma när vi var ute, det är lite för kallt med vårjacka än men höstjackan är perfekt!


Vi har haft en urmysig dag med Tessan och Jonathan.

Dom kom och "våldgästade" oss vid 7.30 imorse, hade precis gått upp ur sängen när dom kom. Men färska frallor hade dom med sig så frukostsällskap fick vi!

Inte varje dag man får det! =)

Efter frukost kilade dem iväg till BVC, så då hade jag och Wayne lite mys tid innan det var dags att duscha och göra sig iordning!
Så en lunch på stan blev det idag, var ju ändå tvungen att gå ner och köpa potatis till middagen. Köpte faktiskt ett par skor också, har kollat på dem förut men aldrig köpt dem för att jag tycker dom har varit för dyra, men så hittade jag dom idag i min storlek och med 50% rabatt så då kunde jag ju inte låta bli!


Väl färdiga på stan så gick vi upp till mig och drack lite kaffe så fick Wayne och Jonathan "leka" lite också, Jonathan satt i gåstolen och Wayne puttade på!

Såg ganska roligt ut!

Dom har nog lite roligare sen när Jonathan börjar sitta och krypa lite =)


 

Våra små troll


Nu ska jag börja skala den där jävla potatisen så det blir någe potatismos idag! HATAR att skala potatis, måste vara det tråkigaste som finns även om hemmagjort potatismos är bland det godaste som finns!


 / Me

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards