becca8807

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Rebecca - 7 mars 2013 22:05

Idag känns det som att det har varit en lång dag!

Tessan och Jonathan kom hit vid kvart över 8 imorse efter de var klara hos tandläkaren så jag snabbade på och duschade och gjorde mig iordning så vi kunde knata ner och göra stan osäker med alla alkisar innan affärerna öppna!

Skämt åsido, vi knatade iväg till kyrkis som började vid 9.30

Det är verkligen kul att se att Wayne har så kul där med de andra barnen, jag tror också att det är en bra förberedelse iför honom nför dagis att träffa och leka med andra barn.

Han skiter fullständigt i mig när vi är där, han vill bara röja runt.

Om han är så här när det är dags för dagis tror jag inte att det kommer att vara några som helst problem, han är ganska oblyg och social liten kille =)

Min lilla ögonsten som jag älskar över allt annat!


Efter kyrkis var båda barnen super trötta och somnade ganska omgående!

Så vi gick och mötte upp hela stora companiet för lunch på stan, självklart blev det nancys, jag ver riktigt sugen på en tonfisk smörgås dom har där så jag hade nog gått dit även om alla andra hade velat gå någon annan stans!


   

Så här ser det ut när man är många som ska luncha, möblera om hela stället typ!?


Hur som helst har vi haft en riktigt trevlig dag idag med!

Har min fina syster som sover här inatt också, bruden har öppning på jobbet imorgon bitti och börjar 05 eftersom det inte går några bussar från henne vid den tiden så sover hon här så får hon lite sovmorgon och en promenad till jobbet på si sådär 3 min!


Vi har suttit och druckit te, spelat uno och snackat lite skit.. mysigt och få umgås lite med systeryster som man träffar allt för sällan känns det som.

Men det blir ju så när hpn flyttat hemifrån & jobbar och så har ju jag mitt om dagarna så finns inte lika mycket tid längre .. ganska tråkigt men så blir det ju när man blir vuxen tyvärr =(


 

Här har ni min fina syster! <3


Och från ingenstans så skulle jag vilja ha en cyckel! =)

Jag vet att jag har körkort och ingen egen bil än men det är ju så mycket billigare sätt att ta sig till jobbet med en cyckel, speciellt när jag har så nära till jobbet!


Nej nu börjar det bli ett långt inlägg här och jag är trött så ska nog göra som syster min och gå o sova för imorgon väntas jobb så blir ingen sovmorgon här inte!

God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards