becca8807

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Rebecca - 8 mars 2013 20:20

Oj var det så här jobbigt att jobba!?

Är verkligen helt slut efter denna dag, är inte riktigt van känns det som..

Idag har jag varit på Glashyttan och jobbat, har dessutom jobbat mitt första lunch pass sen jag började jobba där och det var ca 5 år sedan!

Men nångång måste väl vara den första? =)

Idag var det jag och Rickard som jobbade, är verkligen skillnad på personal och personal att jobba med men idag har det verkligen gått hur bra som helst! =)

Man kan säga att vi har en bra jobb kemi haha

Vet inte riktigt vad det är, men tycker faktiskt riktigt mycket om att jobba där, skulle aldrig vilja jobba som servitris på heltid men tycker det är jätte kul att hoppa in och jobba extra =)

Det är speciellt mysigt på sommaren när ute serveringen öppnar.

Kommer definitivt att jobba där i sommar =)


Det slog mig här om dagen att jag inte kommer att få någon lön i juni, eftersom jag börjar jobba i juni så kommer jag att få första lönen i juli vilket betyder att jag behöver spara alla extra pengar jag skrammlar in nu så man har råd med räkningarna då!


I juni åker vi till London också och firar våran 6års dag som vi har 8 juni.

Jag kännde lite att jag skulle vilja göra någonting iår när vi faktiskt varit tillsammans i hela 6år, de senaste åren har vi inte gjort så mycket mer än och kanske gått ut och ätit om ens det, förra året hade vi Wayne som var 1,5 månad så då blev det en lugn hemma kväll =)


Nu blir det nog snart till och krypa ner i sängen med min lilla gos bebis som sussar sött!


Ha en super kväll!





Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards