becca8807

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Rebecca - 9 mars 2013 08:20

Min lilla prins röjer och min fyllehund sover, kul morgon?


Edwin var ute och svirade med Waynes gudfar Backis igår, fast det tycker jag han är värd. Han jobbar ju alltid varje lördag så tycker absolut att han kan få gå ut och ha kul på en fredag då istället. Han är värd att få gå ut och ha kul ibland han med =)


Man kan ju inte sitta fast klistrade på varandra hemma i soffan VARJE dag varje helg.. Ett sånt förhållande tror jag inte funkar i längden!

Man måste få ha ett eget liv också, kunna gå ut, åka iväg och umgås med vänner! =)


Idag står det lite handling på schemat och sen en sväng till tippen kanske om fyllhunden orkar. Ica maxi kan jag dra till själv en sväng så det blir garanterat av! =)

Tycker faktiskt om att åka och handla själv, skönt o få gå där i lugn o ro o lulla mellan hyllorna, det blir aningen billigare att handla själv också för den delen.

När man handlar med en karl så blir det ALLTID dyrare än vad det behöver vara, för det är alltid: men det kanske vi behöver, det kan vara bra och ha!

Så blir det bara liggandes i skåpet ändå! :P


Igår när jag skulle gå och lägga mig hittade jag Wayne helt på tvären i sängen.

Undrar om han inte ville att jag skulle sova brevid honom? haha

 

Så här låg min lilla groda när jag kom!


Måste tillägga också!

Jag är så oerhört TACKSAM över all hjälp, stöttning, samtal och omtanke jag faktiskt får av min fina familj vad gäller Wayne.

Ni hjälper mig med barnpassning så jag både kan få jobba, ha kul och även när jag är sjuk och behöver det som mest.

Det är verkligen guld värt och jag älskar er för det!

Och sen att ni faktiskt ringer och frågar hur han mår, både när han är sjuk eller bara rent allmänt, det är verkligen ett tecken på hur mycket ni faktiskt bryr er om min lilla kille!


Lotta & Farmor ni är verkligen mina klippor!

Ni stället alltid upp!

Love U


H-/ B 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards