becca8807

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Rebecca - 20 mars 2013 22:46

Idag har det tvättats för FULLT!
Hela sex maskiner har jag hunnit avverka, tre ljusa och tre mörka så nu är det tomt i alla tvättkorgar här hemma!
Så underbart skönt, man kanske skulle börja boka tvätt tid istället för att tvätta hela j-vla tiden, känns ju som om man inte gör annat!?
Och så jobbigt är det ju faktiskt inte.. Gick hur bra som helst med Wayne också, självklart var det ju tack vare goa Sanna som varit här idag, hon bar kvar medan Wayne sov så jag kunde utnyttja tiden till max.
Och så fick jag ju lite hjälp och sällskap i tvättstugan.
Det uppskattas! :)

Sanna och Wayne har lekt som bara den, undrar vem som hade roligast?
Wayne på golvet eller Sanna på hans bobbycar!? Hahaha

När Sanna hade gått var han så trött att han somnade i famnen som ett litet penntroll på mig riktigt mys!
Hr till och med haft sån lyx att jag sluppit laga mat, det stod Sandra för idag, nånting kan hon ju får göra för att jag är så snäll och lånar ut waynes rum till henne :) hon ville dessutom ha tacks så de fick hon fixa själv ;)

Har varit inne på Skatteverkets hemsida och kollat skatten.. Får faktiskt några tusenlappar tillbaka iår, det känns verkligen underbart för i juni behöver jag varenda lite krona jag kan få eftersom jag antagligen inte får lön då!?
Eftersom jag börjar jobba i början av juni, ska kolla med chefen imorgon när jag ska träffa henne, behöver lite inkomstuppgifter till dagis i förhoppning om att slippa betala maxtaxa vilket jag ändå tror vi kommer få betala.

Men nu blir det sova, måste upp skit tidigt imorgon!
Så god natt!

Kramar från mig :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards