becca8807

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Rebecca - 29 mars 2013 17:50

Idag är det långfredag och jag har just insett att vi har en full helg!

Det är påskmiddag x2, födelsedags fika och födelsedags "partaj"

Så framför allt söndag blir en hektisk dag.


Idag fick Edwin sovmorgon, jag gick upp med Wayne eller rättare sagt satte honom med sina leksaker sen slumrade jag till på soffan ett tag till, var riktigt trött imorse.

Men efter lite kaffe och frukost till mig och prinsen så började man vaklna till lite!


Frukost intogs och sen hop i kläderna och så gick vi ut på en promenad, idag blev det en tur runt scania sjön.

Känns så otroligt skönt och träna/promenera på morgonen för då är man som piggast och så har man varit duktig för dagen eftersom man aldrig kommer iväg på kvällarna då Wayne kör slut på en om dagarna.

Hittills har det blivit tre promenader den här veckan, ska försöka bli duktig och fortsätta så! =)


 


Väl hemma igen var det in i duschen, utfodra bebis och sen gick vi ner på stan och träffade Helena och hennes små knoddar =)

Köpte ett par byxor till Wayne för hela 50kr och så hittade jag as söta nalle puh nappar som jag inte kunde låta bli!

När han var minde var det bara MAM nappar som gällde men nu stoppar han alla nappar i truten dagtid, till natten är det fortfarande bara MAM som gäller.

Till och med Lundmyr napparna jag köpte för längesen som han vägra ta då för att dem var så små stoppar han i truten nu och använder.

Jätte kul att de faktiskt kommer till användning =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards