becca8807

Alla inlägg under mars 2013

Av Rebecca - 1 mars 2013 12:18

Nu känns det som att bloggen åter igen blivit lite bortglömd här!

Det har ju hänt så mycket saker runt omkring så man har inte riktigt hunnit och sitta här vid datorn på ett tag..

Just nu ligger plutten o sover så då kan man ju passa på och slänga in ett inlägg här!


Förra veckan gick fort .. och denna vecka har också gått alldeles fööör fort redan fredag liksom!?  vart tog veckan vägen?

I måndags morse vaknade jag upp med huvudvärk men ändå var jag och Wayne ute på språng hela dagen lång.

Vi började med ett besök på ett dagis som ligger precis i närheten av mormor..

Det dagiset kändes väl sådär, ingen WOW effekt när man kom dit, men personalen verkade vara trevlig i alla fall, alltid något!

Sen gick vi upp och hälsade på mormor när vi ändå var i trakterna, drack kaffe och mummsade några mini muffins hon hade bakat med muffins maskinen hon hade fått i julklapp.

Jätte söta var dom, minisar med glasyr och strössel på!


Sen var det dags att bege sig ner till stan och möta upp Tessan & Jonathan för att gå på kyrkis, en liten stund senare kom Louise & Clarissa också!

Wayne hade det jätte kul, röjde som bara den, var överallt och ingenstans.

Han är inte blyg för andra barn den ungen, kryper fram och rycker leksaker ur händerna på de andra barnen, drar tjejerna i håret o försöker ställa sig upp mot någon stackars unge som sitter där och håller på att trilla omkull.

Han är med andra ord helt GALEN, men ändå så söt så! Är ju där för att han ska få leka av sig och träffa andra barn.


Vi var nog inte hemma förän vid 4 tiden, och jag var helt slut och hade fått lite feber (38,1) sen typ 2 timmar senare var jag totalt sänkt och vips så hade febern stigit till 39,9 från ingenstans!

Så i tisdags morse fick Wayne åka till farmor och vara där .. jag kände mig inte riktigt kapabel till att ta hand om honom när ja knapt orka stå själv!

Så min tisdag bestod av hög feber så den sov jag iväg och vips så var det onsdag! 


Igår hade Wayne besök av sin farfar som åt middag med oss innan han skulle åka tillbaka till skåne!

Hemmagjord broccolisoppa och pannkaka blev det.

Min soppa (världens enklaste) fick högsta betyg av Stefan så det känndes kul =)


Just nu sitter min lilla prins här brevid och mumsar pannkaka medans vi väntar på Lotta som kommer om ett tag =)


Så får bli lite mer skriva sen eller imorgon kanske!

Ha en bra dag =)



Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards