becca8807

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Rebecca - 1 april 2013 20:39

Herregud vilken helg!

Idag har vi känt oss så lagom pigga efter denna fulla helg!

I lördags var vi hos pappa & Lotta och åt påskmiddag.. Pappa hade gjort sitt vanliga lamm han brukar göra med massor av kryddor, av det kan man faktiskt äta lite av, några tuggor blev det och Leo satt på golvet brevid mig och va överförtjust av att det trilla ner lamm från bordet åt honom!

Min lilla Wayne var lika klåfingrig som vanligt, känns som om man inte fick göra annat än och jaga honom överallt!


 

Min fina pappa och son! =)


Innan påskmiddagen var vi på stan och kollade på Yohio.. den snubben kan ju inte sjunga!?

Köpte även födelsedags present till vår lilla kille och lite nya fina vårkläder.


     

Nya kläder .. det till höger ska han ha på sitt kalas om han hunnit växa i det! =)


Söndag började lagom kul, varken Edwin eller pappa hemma!?

Karljävlar rent ut sagt!


Jag och Wayne började dagen men en promenad och sen åkte vi och grattade mamma som fyllde år igår.

Hon blev jätte nöjd med presenterna så var kul att jag lyckades pricka rätt för en gångs skull.

Gottade med fika blev vi iallafall, Wayne tyckte det var kul och gosa med hundarna där.


Efter mamma åkte vi hem, bytte om och gjorde oss iordning och åkte till Edwins mamma på påskmiddag!

"vår" kyckling bjöds det på där som var riktigt gott, Wayne gav den också tummen upp!

Var så förbannad på E så var nära på att hoppa av middagen!

Men tyckte inte de skulle gå ut över resten för att han är ett pucko ibland, så följde snällt med ändå.


Vi nattade Wayne där så han fick sova kvar hos farmor och vi åkte vidare och firade cicci som fyllde år, va trevligt det med, det blev inte jätte sent för jag höll på och somna där i soffan för jag var så slut efter allt flängande under dagen.


Det var otroligt skönt att få en skön sovmorgon imorse!

Vi hann upp och äta frukost så fick jag ett mess från Marre som vile komma och dricka kaffe men sin lilla Vilda.

Självklart fick hon det, va 100000år sen jag träffa henne.

Tror vi sågs sist när Wayne var ca 3 månader!?

känndes ändå som att det var igår vi sågs..

Nu ska hon vara i tälje några dagar så vi ska träffa dom imorgon med så barnen får leka lite, de är ju nästan jämngamla Vilda är 1,5 månad äldre än Wayne =)



 

Ha en trevlig kväll!

Nu ska vi kolla på film =)



Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards