becca8807

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Rebecca - 1 maj 2013 22:50

Denna blogg blir bara mer och mer bortglömd känns det som.. SKÄRPNING!

Iår blev det bara jag och Wayne på Valborg eftersom Edwin jobbade, ganska tråkigt men bara och gilla läget tyvärr..
En brasa såg vi iaf, eller jag iaf Wayne sussade gott nerbäddad i vagnen :)
Vi skulle mött ankan o company men dom var så sega så han aldrig träffa dom. Och mitt andra sällskap jag skulle sällskapa med fick jag inget svar ifrån?
Men medan vi stod o väntade så kom pappa o Lotta så jag vart ju inte helt mobbad ändå! :P
Brasan tänd och sången sjungen så följde jag med pappa o Lotta till fratelli då dom skulle äta.
Jag hade ju redan ätit middag så jag avslutade kvällen med en bruschetta och ett glas vitt :)
Helt OK men inte lika bra som barollo!
Sen fick Wayne för sig o vakna så gick hem o la min lilla kille :)

När jag väl kommit i säng o sovit ca tre timmar så tyckte Wayne det var dags att börja hålla på så det har inte blivit jätte många timmars sömn denna natt känns det som och deg kändes av imorse 06.15 när det var dags och gå upp!
Låg nog o halv slumrade på soffan hela morgonen medan Wayne lekte o sen helt plötsligt började komma springandes med 100lappar till mig..?
Då hade han hittat Edwins mobil där pengarna var! hahaha
Min lilla gullian!
När vi väl sparkat upp Edwin ur sängen o solen sken så kände jag inte riktigt att jag ville sitta hemma hela dagen så vi tog en tur till Ikea o köpte lite smått o gott bl.a en hylla till waynes rum :)
Efter Ikea så drog vi till vibynäs och satt ute i solen och åt middag! Är nog ännu mysigare i sommar när det blir lite varmare!
Edwin satt där och suktade efter golfbanan. Han har för tillfället inga klubbor så de blir Inge golf förän de nya kommer!

Men nu blir de sova! Om Wayne börjar bråka inatt igen kommer jag vara stendöd imorgon!
God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards