becca8807

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Rebecca - 3 maj 2013 12:58

Idag har jag och Wayne varit och hälsat på dagiset han ska börja på.

24/5 börjar han på Telge förskola som ligger precis vid stadshuset, nära och bra plus att det ligger åt rätt hål när man ska lämna innan man ska åka och jobba =)


Det såg inte ut att vara mycket och hurra för när man kom in precis där det bara var ett rum, men så började hon visa mig runt och det var som massa olika rum med olika saker i för de små. Tycker det såg ganska lovande ut och tror nog definitivt att det kommer att bli bra.


Har helatiden känt att det ska bli skönt att han börjar dagis och att jag ska börja jobba igen, men idag när vi var där känndes det nästan lite konstigt och skrämmande att jag faktiskt ska lämna honom där varje dag!

Tror nog att det kommer att kännas jobbigare för mig att lämna honom där än vad det kommer att vara för honom att bli lämnad.

Min lilla kille börjar bli stor! =(


Eefter dagis så gick vi till badparken och lekte lite innan vi gick hem och åt lunch,

Wayne somnade gott efter lunchen och sussar än, så jag ska passa på och ta det lugnt en stund innan han vaknar.


För min del blir det jobb ikväll, börjar jobba kl 16 och Edwin är hemma vid halv 5 - 5 tiden så det saknas en timme där.. Som tur är så har jag min lilla farmor som ställer upp och passar Wayne en stund till Edwin kommer hem =)

Hon kommer om en timme ungefär så vi hinner ta en kopp kaffe innan jag måste åka =)


Ha en bra dag i det strålande vädret! =)


 



Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards