becca8807

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Rebecca - 4 maj 2013 13:29

Helt underbart att för det första få sovmorgon och sen att vakna till detta underbara väder!

Klarblå himmel och sol! Nu längtar man till sommaren =)

Vi åt frukost och gjorde oss iordning så gick jag och Wayne ut på vår innergård.

Ute träffade vi två tjejer på gården brevid som har två lite äldre barn, barnen älskade tydligen bebisar och kom direkt till Wayne och började gå med honom, bygga tågbana och latja lite.


Så jag och Wayne gick över till deras gård och var där med dom istället, kan ju vara kul och lära känna grannarna också, en av dem var lika gammal som mig dessutom =)


Nu ligger min lilla Wayne och sover lite senare middag idag så han är pigg och glad innan vi ska över till Pappa & Lotta och grilla =)

Känns som om han kan sova lite längre idag så han orkar vara uppe sen ikväll utan att bli trött och grinig =)

Allt blir så mycket roligare med en glad bebis!

Så nu ska jag passa på och ta mig en latte och njuta på balkongen en stund!


Ha de gött alla glada!


 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards