becca8807

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Rebecca - 7 maj 2013 20:43

De senaste två dagarna har det ju varit helt underbart väder!

Så då har vi passat på och hänga i lekparken.. Igår var det mest jag och Sanna som hängde och drack kaffe, Wayne var inte vaken länge innan han somnade, han var verkligen dö trött och hade vägrat sova middag innan.

Det gjorde inte så mycket igentligen, jag och Sanna hade det trevligt ändå, drack kaffe och njöt av solen! =)

Man kände verkligen träsmaken i arslet efter man suttit ett tag!


 


Kvällen tillbringade jag på jobb!

Blev ganska sent då gästerna för det första kom sent och sen känns det som om allt drog ut på tiden! Jag slutade ca 00 och Wayne vaknade vid 6 imorse så man har kännt sig ganska mör idag, men vad gör det!?

Ut i lekparken med "tant" Sanna var vi idag igen!

Kaffe var med såklart!
Idag sov Wayne middag innan också så han har sprungit omkring som bara den!

Lekt i sandlådan, gungat och åkt kana =)

Jag vet inte riktigt vad han tycker bäst om? han visar inga direkt tecken på vad som är roligast haha

Han e så gó min lilla kille, man märker på honom hur trött han blir när han fått vara ute och lekt. Vid halv åtta här ikväll satt han med sin gose filt på golvet och höll på och somna sittandes.

Då fick han välling så gosade vi ihop oss i soffan så fick han dricka vällingen i min famn och han somnade innan vällingen ens var slut så var bara och lägga honom i sängen, till och med utan nappen i munnen! =)


 


Nu får ni ha en trevlig kväll gott folk!

Själv ska jag göra mig en kopp te och mysa ner mig i soffan!

Kommer att somna riktigt bra ikväll.


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards