becca8807

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Rebecca - 12 maj 2013 19:56

Idag har det återigen blivit jobb för min del 11-18 blev det så de var inget monsterpass men ändå lite klirr i kassan! =)


Edwin måste tyckt det varit jobbigt att vara själv med busungen Wayne, han ligger här och halv slummrar på soffan redan (klockan är lixom 8).

Men lite nytta har han gjort, skåp låsen är på plats till sopp skåpet och skaferiet då han själv fått uppleva att det behövs idag!

så som jag tjatat om att han ska sätta dit de där!

Äntligen säger jag bara!


Kommande vecka blir det också en del jobb, typ varje dag mån-tors sen på fredag morgon åker vi ner till skåne för att få uppleva eurovision live i Malmö :D

Så rent spontant känns det som att denna vecka kommer att gå fort.


Imorgon blir det lekparken med min lilla prins, om vädret tillåter såklart.

Inge kul och sitta där i regn rusk.

Sanna kommer och sällskapar med oss och så kanske Louise och Clarissa kommer.

Så vill du/ni joina oss så är det bara och höra av sig imorgon =)


Nu blir det en kvällsmacka och sen kanske en film?

Om nu inte karlakarlen ska gå o sova redan!


Ha en bra kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards