becca8807

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Rebecca - 17 maj 2013 10:02

Nu har det inte blivit skrivet på ett tag (typ hela veckan).
Det känns som om det varit lite mycket!
I måndags skulle vi till lekparken men det hann vi aldrig, satt i telefonen i stort sett hela dagen känns det som!
Samtal till lönekontor hit och dit samt samtal till försäkringskassan TVÅ gånger dessutom.. Satt i kö i ca 20min och så när jag väl kom fram bröts samtalet! Så fick sitta i kö typ 20 min till!!

Efter samtalen löste det sig med mina semesterdagar iaf!
Från att ha 9 betalda till 34!
För jag hade ju faktiskt rätt där visade det sig efter samtalet med lönechefen i tisdags!

Jobb har det blivit hela veckan.. Så pass att jag inte hunnit med och träffa någon typ, alla mina planer på den fronten gick i kras!
Igår fick Wayne sin första riktiga frisör klippning hos cicci, Han blev så söt min lilla kille :)
Tyckte det var dags nu när håret hängde ner i ögonen på honom hela tiden, och han var super duktig och satt fint i stolen med en kaka i handen :)
Mutor är bra grejer!

Igår kväll vart det också jobb, men var tvungen att dra tidigare så avvek vid 21.15 och drog till maxi för att inhandla lite till idag och blöjor O saker till Wayne :)
Just nu sitter vi i bilen på väg ner till Skåne! :)

Återkommer längre fram :)

Ha en bra dag i solen! :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards