becca8807

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Rebecca - 22 maj 2013 20:29

Jag skulle skriva ett blogginlägg igår, men min dator ville inte riktigt sammarbeta med mig och skulle börja med uppdateringar o grejer så orkade inte vänta!

Så det kommer här i stället.


Som de flesta vet var vi ju nere på plats i skåne i helgen som var för att se eurovison song contest.

Wayne fick följa med och var med sin farfar när vi åkte in till malmö.

Innan eurovision så åt vi middag i ett stort shopping center som fanns precis intill arenan.

Jensens bofhouse hette det, riktigt prisvärd mat.

Vi åt varsin 3-rätters med 2 glas vin och en öl och det gick på 811kr som hittat!

 

Efter middag så knatade vi över till arenan och herre gud vilken FEST det var!

Alla möjliga nationaliteter och schlager musik till max, alla är glada och har det trevligt!

Att vi bestämde oss för att gå var nog en av de bästa beslut vi tagit! =)

Och såå mycket lverpris betalde vi faktiskt inte för våra biljetter endast 200kr/st det kan man överleva!


Det roligaste med det hela var att min favorit låt vann!

Jag älskade danmarks bidrag från första gången jag hörde den!


En sväng in till Ystad hann vi också med när vi väl var där nere, vi skulle leta efter en keps till Wayne eftersom vi hade glömt den hemma men en sån hittade vi inte, slutade med att Edwin köpte en keps till sig själv och jag hitta en väska som jag blivit förälskad i.. Såååå snygg, men hade tyvärr inte råd och köpa den då på plats! =((


 

Så här ser den ut ungefär fast vill ha en svart som passar bra till hösten! =)

Hoppas denna godbit finns kvar i sommar då vi ska ner igen då blir den MIN ska minnsan spara ihop till den, om jag inte får den i födelsedags present av min älskling då förståss (vilket jag gissar på att jag kommer att få).

Men man kan ju aldrig vara säker!


Men anyway, Eurovision var KANON och nästa år ska vi försöka komma ner till danmark och se det live igen, ska försöka få ihop lite fler med på resan så kan man spexa och parta tillsammans efter!  =)

Bjuder här på lite bilder från underbara eurovision!


                       

Så här ser man ut efter konfetti regnet!

Har aldrig varit med om maken till kofetti.. hade det överallt!

Innanför kläderna, i skorna i håret .. ja precis överallt de satt till och med "fastklistrade" på kroppen!


Idag har jag och Wayne varit ner på stan en liten sväng bara, ett bankärende och en sväng till H&M där Wayne fick sig "sommar" pyjamasar med korta ben och mamma (jag) fick en ärmlös top =)

Sen efter det har vi bara varit hemma, och han har retat gallfeber på mig idag med och vara i alla skåp och pilla helatiden! GAAAAAH säger man då för det är inte så att han lyssnar på en heller!


Så det var ritkgit skönt att smita iväg nu på kvällen!
Jag, Ankan och Angelica var över till Eva på "home party" för Me & I kläder.

Beställde ett par jätte söta byxor till Wayne och ett par skit sköna shorts till mig själv, så nu ser jag fram emot ett paket på posten! =)


Nu vill Edwin kolla film här så ska väl sluta för ikväll


Ha de gött ni som orkat läsa ända hit! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards