becca8807

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Rebecca - 31 maj 2013 09:16

Här sitter jag i min ensamhet och njuter av en latte!

Har precis lämnat Wayne på dagis.


Denna vecka har vi haft invänjning med Wayne på dagis .. i måndags och tisdags var jag med hela dagarna i onsdags var jag där halva dagen och igår och idag är han där själv.

Det kändes så himla konstigt att gå därifrån och lämna honom kvar, inte riktigt vad man är van vid!

Men Wayne verkar tycka bra om att vara på dagis än så länge, när man kommer dit så springer han in direkt och börjar leka med någonting. När jag varit med honom har han knapt brytt sig om mig alls utan han har haft fullt upp med att utforska dagiset.

Så på så sätt så känns det ganska bra ändå, idag ska jag hämta honom kl 1 om dom inte rimger innan så ska passa på att städa här hemma nu när min lilla huligan inte "hjälper" till med att slänga ut saker vart eftersom man plockar upp.


För på måndag är man verkligen tillbaka till verkligheten, jobb 7.30

Kommer att vara DÖD nästa vecka är inte riktigt van med att gå upp före tuppen.


Nej nu ska jag sätta fart här hemma så man hinner med någonting innan klockan springer iväg!
Ha en bra dag!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards